Nieuws

  • 05 Aug

    Geen vervangend concert voor Slayer



    Slayer ziet helaas geen ruimte in de najaarsplanning om een vervangende datum te vinden voor het afgelaste concert van maandag 2 augustus jl. Kaarten kunnen tot 31 december 2010 worden geretourneerd, waarna het aankoopbedrag wordt terugbetaald. Service- en transactiekosten worden niet gerestitueerd. Voor meer informatie omtrent het terugbrengen van tickets en het declareren van E-tickets, check de website van Ticketservice.

Share this

Reageer

Oude reacties

  • 07 Nov

    snoopy (14:07u)

    ik heb de tickets eerst gekopieerd en daarna per aangetekende met de kopie van de betaling opgestuurd naar de ticket service. heb mijn geld één of andere halve maand later eindelijk terug gekregen. maar helaas zonder de transactie kosten. al met al veel geld moeite en tijd gekost. erg teleurstellende organisatie.

  • 07 Nov

    snoopy (14:07u)

    ik heb de tickets eerst gekopieerd en daarna per aangetekende met de kopie van de betaling opgestuurd naar de ticket service. heb mijn geld één of andere halve maand later eindelijk terug gekregen. maar helaas zonder de transactie kosten. al met al veel geld moeite en tijd gekost. erg teleurstellende organisatie.

  • 07 Nov

    mies (13:52u)

    ticketservice=oplichting

  • 07 Oct

    Michel (07:56u)

    geld terugkrijgen voor tickets is zwaar klote...vvv en free record shop lukt niet want computer daar "herkent"de tickets niet (waarschijlijk vanwege 2009 originele datum) ,postkantoren gesloten en die eikels van ticketservice reageren niet op e-mail.Wat een trieste bedoeling die ticketservice....!!!!Kan 013 niet iets regelen ,ik bedoel concert meerdere malen verschoven,afgelast terwijl iedereen naar tilbug is afgereist en nu maar zien geld terug te krijgen...

  • 02 Sep

    Bjorn (20:07u)

    Ok, dat wist ik niet. Slechte zaak zeg...

  • 02 Sep

    David (19:52u)

    Maar dat kan helaas niet als je je kaartje via hun website gekocht hebt.

  • 02 Sep

    Bjorn (19:12u)

    Ik ben gewoon naar de ticketservice teruggegaaan waar ik de kaarten gekocht heb. Kreeg gewoon mn geld terug.

  • 02 Sep

    Stefan (19:09u)

    @Edwin: Nee,ook nog geen geld terug of reactie van Ticketmaster. Ik denk dat ze alleen tickets verkopen.

  • 01 Sep

    David (10:25u)

    Iemand al geld terug van ticketmaster? Ze reageren niet op het formulier op hun website, en als je belt word je weer naar dat zelfde formulier verwezen. En dan ook nog de sevicekosten niet terugbetalen. Welke service?

  • 01 Sep

    David (10:25u)

    Iemand al geld terug van ticketmaster? Ze reageren niet op het formulier op hun website, en als je belt word je weer naar dat zelfde formulier verwezen. En dan ook nog de sevicekosten niet terugbetalen. Welke service?

  • 19 Aug

    P (18:15u)

    vooral ook handig dat pas ná het concert van dinsdag bekend werd dat er geen vervangende datum komt. Gezien de hoeveelheid kaartjes die her en der nog werden aangeboden voor dinsdag niet echt handig gepland van 013. Als ik geweten had dat het concert helemaal niet meer door zou gaan, was ik dinsdag nog wel gegaan. Maar helaas.... thanks 013!

  • 19 Aug

    cpbarbe (15:19u)

    het was gewoon zwaar klote!!!!!
    denk dat ik niet meer zo snel naar tilburg zal gaan voor een concertje.

  • 18 Aug

    tim (16:45u)

    wes, ik ben uit belgië afkomstig, zal wel iemand anders geweest zijn ;-)

  • 13 Aug

    arian (17:18u)

    zojuist de nieuwe live dvd live intrusion van slayer bekeken gefilmd in 1995 ,waanzinnig goed toen was het heilige vuur er nog wel

  • 11 Aug

    wes (22:22u)

    Het is pas kut dat bv. Tom niet ff het podium opkomt om het te melden. Had ik als fan zijnde meer kunnen waarderen en geloof niet dat ik de enige ben.
    Ps. Tim was jij de dude rechtsvoorin waar we uiteindelijk de trein naar rotterdam mee hadden?

  • 11 Aug

    tim (11:48u)

    voor mij heeft slayer nu toch wel echt afgedaan, heb ze nogthans al 10tallen keren gezien maar vond het de laatste keer echt onrespectvol tegenover de fans. Tweemaal een show afzeggen en een derde maal op de avond zelf de fans in de kou laten staan, dat vind ik echt niet kunnen, shame on you! Buikgriep, uitdroging, het is gewoon scandalig, ik ken mensen in de bouw die met ergere kwalen gaan werken. En wat dan nog, ze konden op z'n minst met z'n drieën toch even een haalbare set afgewerkt hebben, voor beroepsmuzikanten kan dit toch echt geen probleem zijn??!!

  • 10 Aug

    snoopy (13:32u)

    Heel jammer. Ik stond in de zaal, ik vond het geweldig. Niet het voorprogramma maar de spanning van alle fans ! Helaas niet zoveel van die mooie blonde langharige mannen, waar ik gek op ben. Ik hoopte stiekem een lekker ding te vinden, maar dat was niet mijn doel natuurlijk, hoewel wel meegenomen, hi hi. Helemaal uit rotterdam, met een goede vriend, en in spanning van mijn eerste metal concert buiten rotterdam. Helaas het mocht niet zo zijn.

  • 09 Aug

    vrouw van Bob (14:35u)

    Bedankt Slayer en 013, ik word helemaal gek van het gegrijns van Bob omdat dat kut-concert niet doorgaat.
    Bestaan er nog wel echte mannen!!! Ik sta zelfs met buikgriep en uitdrogingsverschijnselen bij mijn werkgever.....en ik krijg er een stuk minder voor betaald:-(

  • 09 Aug

    bob (14:28u)

    nog ff vergeten. natuurlijk een illegaal gedownload cd tje. Ik gun ze geen cent meer die mietjes!

  • 09 Aug

    bob (12:43u)

    Ik wilde 013 bedanken voor het direct melden van het niet doorgaan van het concert. Omdat ik gelukkig veel munten gekocht had en het voorprogramma ook erg goed (lees kut)was was het weer een geslaagde (lees weer kut)avond. Wat een homo's zeg die slejer mietjes.
    Laatste keer dat ik naar hun concert ga. Luister wel een CD tje!

  • 09 Aug

    m (00:15u)

    ik ga er niet van uit dat ik de kosten van zes uur treinreizen plus de tijdverspilling bij die kut support-act kan declareren bij ticketservice.. :') voor een band als slayer in een zaal als 013 is dat het waard. voor een avond zoals afgelopen maandag absoluut niet. ronduit kut, dit.

  • 08 Aug

    iced666 (23:53u)

    Jammer maar helaas, wij zijn maandag helemaal vanuit België komen aanwaaien. Maar toch was het a nice trip. Heb live kunnen babbelen met Tom Araya, die lekker aant kuieren was in de binnenstraten van Tilburg. Toen ik zag dat ze dinsdag wel een (spetterende) show hebben gegeven, zag ik de bui al hangen. Tja, zit niets anders dan wachten tot ze Europa nog eens aandoen! Jammer ook dat niemand van de bandleden de afgelasting persoonlijk kwam melden. Maar ja, die mannen zijn dan ook geen 18 meer.

  • 08 Aug

    Sickness (18:29u)

    ik ben een DIE-HARD SLAYER fan zaten in Luxenbourg op vakantie net 1 dag was al gepland voor het nieuwe datum van Maart krijg je dit ,best zuur ,en dan heb je mijn reactie nog niet gezien.
    wel stom dat er nog idioten zijn die Bier naar de messenger gooien.Sukkels
    maart

  • 08 Aug

    aron (10:47u)

    mijn kaartje, wat van het postkantoor komt, waar nemen ze die nu terug? bij FRS willen ze ze niet hebben..

  • 08 Aug

    aron (10:47u)

    mijn kaartje, wat van het postkantoor komt, waar nemen ze die nu terug? bij FRS willen ze ze niet hebben..

  • 07 Aug

    fasteddy (12:35u)

    Pffff zwaar balen. Heb zo lang moeten wachten en me er zo op verheugd en dan gewoon 3x niks.
    Vind het wel triest dat slayer zich laat slachtofferen door een veel te voltourschema. Schijnbaar is geld belangrijker geworden dan het respect van de fans.
    Wij kopen hun cd's, bezoeken de concerten etc etc maar een excuus of een vervangend concert is schijnbaar teveel gevraagd.
    Triest dat ze zo buigen voor de jongens van de industrie.

  • 07 Aug

    Soewardi (04:14u)

    Laatst ook een lamme vervelende, miezerige Warrel Dane voor me neus gehad. Ook nie cool. Vooral als je trekjes ziet van een kater. Je weet nooit of men zich heeft zitten uitsloven (zuipen) met z'n allen...en de volgende dag er dan zo aan toe zijn. Wel toevallig dat beide bands wat hebben. Ik zou me kapot schamen... draai het om; een slayerfan die bij het voorprogramma al knock out ligt van de booze. En de hele avond mist.
    Auwtch! gebeurt ook zat.
    Uh. p.s. ik lees een hoop "kut Slayer!" maareh als het echt een plotselinge diaree-attack of whatever is dan kan King daar ook nie veel aan doen.
    "Partycats"...hoe goed je band ook, worden naarmate wel uitgekotst. Neem Pantera/ Guns'n Roses etc. Leuk en strak op CD maar Live soms ook niks waard. Gaaf om van te leren als je zelf in een band zit ofzo. Zo bootlegje draaien...Maiden! maar welke tour..?
    Succes met het 'paarse krokodil' ge-eikel! -kots-

  • 07 Aug

    Soewardi (03:55u)

    Laat Tom Araya zich maar es verantwoorden voor z'n stoere attitude in Nijmegen 2004. Araya wist ech niet waar ie stond. Zoiezo hekel ik frontmannen die hier komen vertellen wie ons gered hebben enzo. Hoor ik nooit van Poolse of Canadese bands. Die schofterige toon en blik of we het wel weten en niet vergeten zijn. Kijk dan onthoud ik dàt gewoon. Ey ik hoef nie alles te pikken zelfs nie van m'n Helden ofzo! En al helemaal geen shit van 50 jaar voor mijn tijd.
    Toch is het jammer. Nieuw materiaal, wat weer helemaal in-tune is.
    Nadat Engeland en Nederland beide niet zo warm voor ze liepen leek het Slayerglas wel weer gevuld met de dikke spirit!
    Vanaf Christ Illusion eigenlijk al, maar het laatste album gaf toch weer een dikke impuls. Araya perst z'n stem uit als een maniak ech weer gaaf.
    Wat mij betreft staat de Voodoo knop nog gewoon aan wat Slayer in NL betreft. Vooral als ze nu nie terug komen. Slayer play Dynamo! veel knusser ..meer kans op gewonden enz. enz.
    Ja..wil je Lomp moet je er zelf ook tegen kunnen.

  • 06 Aug

    Frans (23:51u)

    Zeg, ik heb mijn kaartjes van het postkantoor..., maar nu die er niet meer zijn, waar haal ik mijn geld terug?
    Bij de 013 zelf?

  • 06 Aug

    Hans (23:19u)

    Ik ben nu 37, al sinds mijn 13e is Slayer bij favoriete (metal) band. Heel lang ben ik echt fan geweest, posters aan de muur, alle LP's CD's, T-shirts, en een kloppend hart toen ik jaren geleden voor het eerst een interview en live-optreden van ze op BBC zag, een documontaire over metalbands, ik weet het nog goed. Ik heb mijn VHS opname grijsgespeelt. Daar stonden Tom Araya en Kerry King ineens, wow, het was magisch! Want waar andere bands wel interviews gaven en clips hadden op bijvoorbeeld MTV's Metal Hammer, en later Headbangersball, bleef slayer daar destijds in achter. En dat maakte Slayer alleen maar interessanter, er heerste een geheimzinnigheid omheen. Het maakt ze velen malen interessanter en stoerder om een T-shirt van te dragen dan bijvoorbeeld Anthrax, Metallica destijds en later Obituary en Morbid Angel. Op de een of andere manier heb ik alle mogelijke matal-bands ooit wel ergens en vaak meerdere malen live gezien. Maar Slayer slechts 2 keer op festivals. Ik had nooit genoeg geld om ver te reizen ervoor, was misschien ook nog te jong toen. Intussen ben ik veranderd, en niet meer de typische metal-fan, ik merkte ook niet meer echt te passen tussen het publiek bij Slayer in 013, ik ben een popijopi jongen geworden. Maar mijn Slayer-hart is altijd blijven kloppen, ik ken alle albums uit mijn hoofd, het is jeugdsentiment, en als ik Slayer hoor voel ik me weer 18 of 25... Ik wilde ze zo graag een keer up-close zien, ik keek er echt enorm naar uit. Ik vind het echt jammer, ik schrok ervan, toen (volgens mij de zanger van GoreFest) aan 2200 man kwam melden dat het niet doorging. Maar, mochten ze nog ooit in de buurt spelen dan haal ik wederom een kaartje, zeker weten! Ik weet niet wie, wat, en of dat er uberhaupt een 'schuldige' is aan te wijzen. Al zou slayer het bewust zo hebben gedaan, dan nog... Slayer blijft 'mijn band'. En ik hoop ze nog ooit live te kunnen zien in een zaal vergelijkbaar met 013. Ik hoop dat ze niet ineens stoppen. Slayer ga door!! En kom a.u.b. nog 1 keer terug naar Nederland?!?!

  • 06 Aug

    edje (22:30u)

    Sleejur kan een voorbeeld aan volbeat nemen

  • 06 Aug

    Bjorn (20:35u)

    Het ergste is dat ik de hele situatie nog begrijp ook. De band kan wegens omstandigheden niet spelen. Het tourschema is te strak om er een optreden tussen te proppen en na afloop van de tour eventjes terug naar Nederland is ook geen optie. Helaas is dit een situatie die gewoon geen andere logische keus laat. Wel vind ik dat Slayer in gebreke gebleven is en dat er op z'n minst een bandlid z'n gezicht had kunnen laten zien maandag. Dat waren ze ergens toch wel aan hun fans verplicht. De band wist op dat moment zelf ook waarschijnlijk wel dat inhalen geen optie was maar het had ze wel gesierd. In ieder geval had het het leed toch een stuk verzacht denk ik. Voor mij denk ik wel, ik stond ook voor een leeg podium...

  • 06 Aug

    Motherfucker (20:12u)

    Ik wil dat ze godverdomme terugkomen, heel Reign in blood spelen en Morbid Angel meenemen als voorprogramma!!

  • 06 Aug

    Motherfucker (20:00u)

    Ik zie hier een vacature van de 013. Ze zoeken medewerkers.. Misschien een idee om ons allemaal aan te melden en dan op het laatste moment af te zeggen?? haha bitches!

  • 06 Aug

    NIelS (19:45u)

    echt een schandalige zaak dit!!!!!!!!! niet te geloven. even een excuus is volgens mij ook wel op z`n plaats

  • 06 Aug

    Frans de Vries (17:20u)

    @LeipoDePeipo Nee, natuurlijk niet, toen werd het niet een minuut voor aanvang afgelast. Nogmaals: dit gaat om een uitzonderlijke situatie die om een uitzonderlijke oplossing vraagt. Slayer, 013 en Mojo, kom op!

  • 06 Aug

    Sleejert (17:03u)

    En als ze goed spelen (en we misschien wat biertjes krijgen) hoef ik m'n geld niet terug hoor. Een idee 013?? serieus he!

  • 06 Aug

    Darkesty (16:56u)

    Ja, met alle mensen met een ticket voor maandag naar de coverband die dan uiteraard ook optreed in de grote zaal...

  • 06 Aug

    Sleejert (16:33u)

    wordt het toch nog gezellig :-)
    weet iemand wanneer de slayer-coverband speelt, gaan we daar wel naar toe!

  • 06 Aug

    gerrit (16:15u)

    @sander thnx!

  • 06 Aug

    Sander (16:12u)

    @ Gerrit: Is goed, ik doe ome Tom wel de groeten van je.

  • 06 Aug

    LeipoDePeipo (16:02u)

    @FransDe Vries
    ik ben de eerste twee afgelastingen niet naar 013 geweest....jij wel ?

  • 06 Aug

    gerrit (15:50u)

    @ sander... Hahaha... heerlijk, jij bent precies het type fan waar ik over sprak. Fijn dat je dat zelf bevestigd. Niet vergeten straks je zakgeld weer naar tom te brengen he. Prettig weekend ;)

  • 06 Aug

    Frans de Vries (14:58u)

    Kijk, dat een concert wordt afgelast en een nieuwe datum niet mogelijk blijkt, kan inderdaad altijd gebeuren. Maar het gaat hier gvd om een concert dat al twee keer is uitgesteld, en om mensen die voor poging numero drie al in de zaal stonden, een voorprogramma hebben zien spelen, en grif consumptiemunten uit de 013-machines hebben getrokken. En vergeet de reiskosten niet. Een schandalige vertoning van zowel Slayer als 013!

  • 06 Aug

    JoJo (14:41u)

    @sander misschien bedoelt ie wel "koningen van het afval", in dat geval is het trash :-)

  • 06 Aug

    jan van den bos (14:29u)

    ik snap niet waarom het per se in het najaar had gemoeten. Wat mij betreft had volgend jaar in januari of februari toch ook wel gekund??? Echt een belachelijke vertoning dit van 013!!!!

  • 06 Aug

    Sander (14:08u)

    He Gerrit, wat ben je toch een domme lul! Echt zelden zo'n achterlijke reactie gezien. Jankerds zoals jij kunnen toch niet serieus worden genomen, of wel? En jij noemt Tomson een trieste fan? Ga Bon Jovi luisteren, jongen.

  • 06 Aug

    m (14:02u)

    @Tomson....jij denkt dat je er wat vanaf weet: het is dus THRASH en niet trash!!

  • 06 Aug

    WG (13:56u)

    Treinkaartjes, 90 euro. Shirts en messenger bag, 150 euro. Reign in Blood op CD luisteren, PRICELESS!

  • 06 Aug

    gerrit (13:24u)

    @ tomson, wat kan jij dom lullen zeg. het is juist dankzij trieste fans zoals jij dat ze dit zomaar kunnen maken en er nog mee wegkomen ook. jij gaat volgende keer toch weer kaartje, cdtje, t-shirtje kopen. het interesseert slayer geen ene reet dat iedereen daar voor lul stond, ze krijgen hun geld toch en hebben lekker weer wat merchandise verkocht. en begrijp me niet verkeerd, ziek worden op het laatste moment kan. Maar als ik een klant moet afzeggen dan maak ik een nieuwe afspraak. en dat is slechts zakelijk. een echte band respecteert zijn fans, slayer niet... en dan hoeft ook niet want al die makke satans schaapjes blijven toch wel cdtjes kopen. GAYER sux!

  • 06 Aug

    Tomson (12:49u)

    Echt wat een trieste reakties, zijn wij nou het beste publiek ter wereld?
    Natuurlijk is het kut dat de show niet doorging en natuurlijk is het nog veel erger dat de show ook niet ingehaald gaat worden, maar ja dit kan gebeuren.
    Slayer speelt al 25 jaar of langer, live shows, en tot zover ik weet hebben ze nog nooit een show af moeten zeggen, nu dus wel tja tis kut maar tis onmacht.
    Ik weet niet of jullie de het tourschema van ze hebben gezien, maar leg mij eens uit wanneer ze even terug naar Nederland zouden kunnen komen om de show in te halen?
    Slayer zijn en blijven voor mij gewoon de kings of trash en niks ze hebben nu afgedaan.
    Voor al die er wel zo over denken ga lekker naar Metallica, die al hun fans jaren voor de gek hebben gehouden met baggeralbums, enkel en alleen om meer geld te verdienen, jaja dat zijn de echte kings of trash hahah

  • 06 Aug

    hosannah in exelcis (12:18u)

    Ben het helemaal met ''deGus'' eens.Ze hadden zichzelf best mogen laten zien als ze toch aanwezig waren in 013.Wat betreft ''NDK'' als je tot drie keer toe genaaid wordt ''the easy way'' mag je best pissed zijn.Als je alles pikt van een band, ben je pas een echte poser.Verder wil ik nog effe kwijt dat ik het nog steeds tekenend vindt voor de gemiddelde metalfan, dat ze zich niet gedragen als een stelletje voetbal hooligans.Sjappo!

  • 06 Aug

    vroegah (11:41u)

    @vroeger... ik denk dat ik ze me liever zo herinner dan de arrogante band die ze nu zijn...

  • 06 Aug

    vroeger was alles beter...of nie?! (11:24u)

    In 1986 kon Tom het publiek nog wel bedanken... EN voor de nodige interactie zorgen. http://www.youtube.com/watch?v=ShYQs iKDqNg&feature=related

  • 06 Aug

    Moco (11:00u)

    @edwin (10:33u) inderdaad dat mensen nog zeuren over de interactie met het publiek. Zolang als ik al Slayer fan ben heeft Tom Araya weinig interactie met het publiek. Slayer is gewoon een band van spelen en weinig show eromheen.

  • 06 Aug

    edwin (10:33u)

    Ik heb veel bootlegs enzo, maar interactie met het publiek is er eigenlijk nooit, dus dat verbaast me niks.

  • 06 Aug

    René (10:21u)

    Dat ze deze 2e date niet gingen inhalen, kon je op je vingers na tellen. Ik heb daarom op het nippie nog 2 tickets voor dinsdag gescored met het plan die van maandag te retourneren.
    Blij dat ik ze gezien heb, strakke show, wel te weinig interactie met het publiek.
    Een woord van excuus door Slayer was slim geweest en voor zij die het gemist hebben: jammer maar kappen met
    dat domme gescheld (zeker met terminale ziektes) en ongefundeerd met verwijten te smijten. Grow-up !

  • 06 Aug

    edwin (10:03u)

    `spread a little hate in Tilburg` i.p.v. worldwide.

  • 06 Aug

    Camaro (09:49u)

    Stelletje domkoppen!!!
    Wat een dom gelul!
    Slayer moet hun plicht nakomen en dat doen ze niet! No mercy! Ze hebben afgedaan! Fuck them!

  • 06 Aug

    Sander (09:44u)

    He kanker Slayer.Niet zo spotten met kanker!Doe eens volwassen jongen! Ben blij dat je geen kanker heb.

  • 06 Aug

    Moco (09:42u)

    Ik vond ze wel goed dinsdag alleen stond de muur van marshall's veel te hoog in volume afgesteld waardoor niet alles goed te horen was. Maar het was wel gaaf om ze eindelijk weer eens in een kleine zaal te mogen aanschouwen (na de Paradiso in de jaren '90)Ook was het cool dat ze seasons in the abyss in zijn geheel speelden. Nu nog show no mercy, hell awaits en south of heaven in het geheel AUB Ik heb wel het idee dat 013 meer mensen heeft toegelaten dan nornaal waardoor er geen doorkomen meer was richting de bar. Airco zou ook geen verkeerd idee zijn 013 ik was drijfnat toen ik de trein in stapte De vloer was helaas 1 grote moshpit en dat zou wel iets minder kunnen. Al met al wel tevreden over mijn 19e Slayer concert op naar nummer 20

  • 06 Aug

    klomp (07:06u)

    Is het iemand trouwens opgevallen dat diegene die moest vertellen dat de diva's niet konden spelen niemand minder dan jan chris de koeijer van (rip) gorefest was?

  • 06 Aug

    Satanic Warmaster (01:56u)

    Ik vind het gewoon echt slecht dat ze dit gewoon totaal afblazen. Ik was blij. Eindelijk Slayer zien in een "club" Word maandag afgelast. Sure King is ziek. Kan gebeuren. Maar naar 3x niet te komen hadden ze op zijn minst toch wel de maandag show mogen inhalen imo. Volgens mij staan er nog wel wat shows open die ze nog moeten inhalen. Maak daar begin 2011 een minitour van. Probleem opgelost...
    @ Kurwa Master
    Steek Fagtallica in je reet wil je.

  • 06 Aug

    Bart (00:57u)

    Jammer dat slayer niet door gaat, maar dat is niet de schuld van slayer. Kerry was ziek. Ja dat is dan helaas gewoon vette pech. Eerst was tom ziek en hij moest geopereerd worden. Dat is gewoon overmacht. Zo is het leven nu eenmaal.

  • 06 Aug

    kay (00:45u)

    Ik ken niet beter vermelden dan dat ik achter "ergjammer" staat. Als ik ergens boos op ben is dat de samenloop van omstandigheden. Als ze er volgende keer zijn zal ik net zo hard mn best doen om er weer te zijn. of het nou in de 013 is of niet. Als je als Slayer fan niet een gig kan tolereren waar ze niet op hun best zijn dan ben je gewoon dom. Iedereen heeft wel eens een paar dagen dat t tegenzit.

  • 06 Aug

    Kuiltje (00:41u)

    Aflassen? Dat doen we in de garage. Afgelasten dus.
    Ziet niemand dan niet dat we gewoon klapvee zijn? We mogen met z'n allen komen opdraven, Slayer doet een routineus showtje zonder boe nog bah richting publiek, geen excuusje van welke kant dan ook over fiasco 3 van maandag 2/8. (zou ze niet misstaan...) Nee, het succes en tevens de ellende is naar de koppen gestegen van Slayert, we mogen op onze knieën dat Slayer dinsdag wel verscheen, en we slikken de gang van zaken toch wel met z'n allen, of niet dan?

  • 06 Aug

    Eindhoven (00:02u)

    Pfff wat een boel trieste reacties hier...Zoek overmacht es op in het woordenboek.
    Verder: Productiekosten voor dit soort shows zijn zo hoog dat na bv 2 avonden pas verdiend wordt.
    Als Slayer 1 show moet inhalen draaien ze zelf(of Mojo) dik verlies.Dat doet geen enkele weldenkende band, hoe wel/niet dichtbij je ook bij je fans staat.
    Excuses van de band lijken me ook niet nodig, aangezien het voor de band zelf ook overmacht was. Een verklaring van de band zou ze wel hebben gesierd.
    Verder een wonder dat dat maandag niet geëscaleerd is!

  • 05 Aug

    ergjammer (23:42u)

    hmmm nou stond er een of ander ventje die er niks aan kon doen en die kreeg al het een en ander naar zijn hoofd gesmeten waarvan 1 erg raak was wat denk je als slayer (de echte boosdoeners ) daar hadden gestaan weet jij dat wel zeker ik geloof er geen hol van
    de tranen sprongen mij ook in de ogen maar ben super blij dat ik er dinsdag ook bij was en met mij velen dinsdag waren er nog voldoende kaarten te krijgen via marktplaats voor normale prijs en op 4 euro na krijg ik het geld van maandag terug en trouwens petje af voor die jongens in het voor programma die smorgens gebeld werden dat ze savonds als voorprogramma van slayer moesten spelen ga er maar staan

  • 05 Aug

    NDK (23:41u)

    Ontzettend triest hoe sommige mensen hier reageren. Als je de band echt had willen zien, ga je ze nu niet dood wensen. Flikker dan maar op, posers.

  • 05 Aug

    deGus (23:26u)

    Niemand had een druppel bier gegooid als Lombardo, Araya en Hanneman er hadden gestaan. Trieste eikels dat t zijn.

  • 05 Aug

    ergjammer (22:55u)

    zulke beslissingen worden niet daar slayer genomen maar door het hele circus er omheen als beveiliging en manager zegt niet doen dan gebeurt het niet volgens die vent van 013 wilde ze wel maar mochten ze niet over die site van ze ja daar heb je gelijk in maar het is allemaal niet zo simple als dat het lijkt er hoeven maar 5 idioten herry te schoppen en een groot gedeelte laat zich mee slepen lopen 2200 man binnen 3 smalle trappen naar beneden wat denk je dat er gebeurt als er door een paar man paniek uit breekt en iedereen zijn nek breekt om buiten te komen
    maar idd excuses om hun webpagina had wel op zijn plaats geweest

  • 05 Aug

    ron (22:45u)

    Mijn respect hadden ze gehad, en ik weet zeker dat van de meerderheid. Nu zij ze datzelfde respect van mij i.i.g. kwijt. Reageren had ook via hun website gekunt als ze geen bier in hun haar wilden...

  • 05 Aug

    ergjammer (22:38u)

    ik heb dinsdag avond met een of ander manager van 013 gesproken en dezelfde vraag gesteld zijn antwoord was dat er met het management van slayer beveiliging en 013 overleg is geweest ze hebben expres niet voor slayer gekozen omdat de kans dat het uit de hand zou lopen best wel groot was mischien wel goed bekeken aangezien sommige eikels gelijk met bier gingen gooien wat denk je als slayer daar gestaan haddan weet ik bijna zeker dat ze dinsdag ook niet gespeeld hadden

  • 05 Aug

    ron (22:32u)

    @klomp het zou de heren idd sieren als ze op z'n minst een reactie geven. Maar ik reken er niet meer op.

  • 05 Aug

    ergjammer (22:13u)

    wat die soundbord betreft ik heb bijde avonden achter dat ding gestaan dinsdag ging het plastic er pas af toen ze gingen sound checken vlak voordat ze begonnen en dan nog iets voor al die schreeuwers dat slayer nu in 1x gay vinden dit is de eerste keer in 30 jaar dat ik fan ben dat een concert van slayer niet door gaat waar ik heen ben gegaan dit was gewoon overmacht hoevaak zijn jullie in die 30 jaar ziek geweest ????? op het laatste moment je baas bellen dat je niet komt omdat je verkouden bent

  • 05 Aug

    mick (22:10u)

    @ kurva master ofzo
    metallica blijft hoe je 't ook wend of keert ook gay.
    all hail anthrax!

  • 05 Aug

    ergjammer (21:54u)

    maandag was echt een domper gelukkig ben ik dinsdag morgen gelijk kaartjes gaan regelen voor savonds dat ze niet terug komen naar 013 kan ik inkomen om speciaal voor zo'n kleine zaal terug te komen zou veel te veel kosten denk ik maar had slayer dan niet op zijn minst onze kaartjes om kunnen zetten naar bijvoorbeeld een tegoedbon voor de volgende tour maar ja dat zal wel teveel gevraagd zijn erg jammer

  • 05 Aug

    Sylvia (21:48u)

    Super bedankt, voor het (bijna) jaar wachten op NIKS!
    *zucht*

  • 05 Aug

    bart (21:46u)

    Alice in chains was erg gaaf gister.

  • 05 Aug

    Captain Awesome (21:41u)

    had kaartjes dat ze maar gou doodvallen en daarbij de show van gisteren was toch beter dan slayer ooit live zal zijn haha PAPA ROACH + LIFE OF AGONY FTW!!!!

  • 05 Aug

    Bart hendriks (21:39u)

    Wat weten jullie het allemaal goed. Heb een gezellige avond gehad. Vind het allemaal wel komisch eerlijk gezegd. Was slayer dan ooit sympathiek? Das niet metal denk!

  • 05 Aug

    Jean-Pierre (21:27u)

    Het is overigens te hopen dat 013 ook goed notie neemt van de verhitte gemoederen hier, ook zij hebben de dik betalende klanten stevig geflest door een flutvoorprogramma te laten spelen en iedereen de zuurverdiende centen uit de zak te kloppen door de munt-automaten op volle toeren te laten draaien. Matig beurtje dames/heren!!

  • 05 Aug

    Jop (21:19u)

    Echt kut gewoon! En waarom doet slayer niet even de moeite om te kijken naar volgend jaar?? bedoel dat het dit jaar niet lukt geeft niet weg dat het volgend jaar niet kan? :S kom op zeg.. wel beetje te makkelijk dit..
    kaartje nog bewaard, dus geld terug vragen

  • 05 Aug

    Darkesty (21:07u)

    Ohja en wat het soundboard betreft. Dat viel mij ook al op. Kortom we hebben inderdaad anderhalf uur zwaar voor lul naar een kut band staan kijken.

  • 05 Aug

    Darkesty (21:02u)

    @terrorzone2012
    2x hetzelfde posten maakt jou post nog niet beter.. Hou maar stil.
    On topic: We kunnen er lang en kort over lullen, ze komen niet meer en hebben dikke schijt aan ons als fans. Nu maar hopen dat andere bands niet dit voorbeeld volgen.

  • 05 Aug

    edwin (21:00u)

    @Jean-Pierre
    op Slayer.net? ja.
    Ik dacht dat mijn liefde niet zou bekolen, maar dat is het nu toch wel.
    Als je merkt dat je ziek wordt moet je als prof toch echt eerder een arts inschakelen.
    Als je wat ouder wordt moet je meer vrije dagen in een tour inlassen en eventueel een week na de tour vrij nemen om eventueel shows in te halen.
    Een sorry van de band zou ook netjes zijn.
    Waar id ie misselijkle homo van de smaakpolitie als Dhr King een shoarma gaat eten.
    Wellicht duurt het nu weer een jaar voor ze komen en dan is maar de vraag of ze in een keline zaal als 013 spelen.
    We hebben een jaar moeten wachten en vol adrenaline sta je daar dan in de 013.
    Mijn schoonzus had 2 dagen vrij genomen en met openbaar vervoer naar mij gereist en toen een uur in de auto naar Tilburg.
    Wellicht had 1 iemand Sloen moeten roepen dan was misschien de hel losgebroken, haha.
    Slayer is een van de weinig ebands die ik echt volg, maar goed misschien dat ik ergens volgende week weer een cd`tje van ze kkan draaien zonder een nare smaak in me bek te krijgen.

  • 05 Aug

    terrorzone2012 (20:52u)

    KUT SLAYER :@ kost me al 15 euro voor de trein ZE MOETE EGT STOPPEN! Hou Van slayer maar ze zijn te oud stop voor ze een kut naam krijgen door alles aftelassen wegens ouderdom dat zou zonden zijn! zoiezo is dat al bij mij nu al een beetje gedaan als ik slayer nog ga zien is het op een festival ga NOOIT meer na een concert heb ze zoiezo al 8x gezien in 5 jaar tijd ofzo en is meestal tog de zelfde nummers waar je gewoon moe van wordt met de raining blood en south of heaven we get it it are greats songs! but after all these years we've all seen them live and don't care anymore ! waarom maken ze zoiezo cds als ze der tog altijd maar 3 nummers van live doen :S

  • 05 Aug

    henri (20:51u)

    @koppel
    als ik ziek ben moet ik als ik weer beter ben wel mijn werk in halen wat is blijven liggen dus overwerken.
    ze kunnen ook volgend jaar keer weer komen na europa voor alle shows die gecanceeld zijn.
    maar daar voelen ze zich te goed voor

  • 05 Aug

    koppel (20:44u)

    uiteraard kan ik goed begrijpen dat de mensen die maandag in 013 waren flink balen, maar ik vind sommige reakties hier zwaar overtrokken en kinderachtig. als het over geld gaat dan zal één der drie partijen waarschijnlijk 2200x39 euro verliezen, 013, mojo of slayer, ik weet niet alle ins en outs maar als 013 of mojo voor de bewuste avond als "werkgever" van slayer fungeert, dan zal deze slayer moeten uitbetalen voor de show omdat dit een geval van overmacht was (ziek), het kan ook zo zijn dat slayer het verlies op zich neemt, zal afhangen van de kleine lettertjes in het contract, een band smeert alle kosten die een tour met zich meebrengt over alle optredens uit, dus een calamiteit zoals maandag kost gewoon geld, overigens zullen de drie betrokken partijen wel verzekerd zijn voor dit soort dingen. feitelijk dus netjes dat het concertkaartje wordt terugbetaald, de wet had ook zo kunnen zijn dat het publiek als "werkgever" wordt gezien. overigens zal datzelfde publiek zich ook wel eens ziek melden bij hun werkgever en dan toch netjes salaris hebben ontvangen. hoe dan ook; ik weet zeker dat naast het publiek ook 013, mojo en slayer balen van hetgeen er gebeurd is, er wordt altijd veel werk verzet door alle betrokken partijen om een concert te realiseren, niemand zit op een "no show" te wachten. waarom er geen vervangende datum komt weet ik niet, maar de heren van slayer zijn geen gepensioneerden met lege agenda's die twee straten achter 013 wonen, dus niet zo makkelijk te realiseren........volgende keer beter zou ik zeggen, er zijn ergere dingen in het leven dan een concert wat niet doorgaat

  • 05 Aug

    hosannah in exelcis (20:41u)

    Kon afgelopen maandag wel janken, maar na het zien van de setlist van dinsdag dacht ik whatever!De sayercoverband is al JAREN leuker dan het origineel.Ga maar lekker met pensioen wanna-be gods of thrash

  • 05 Aug

    Jean-Pierre (20:34u)

    @edwin: ben jij ook diegene die op mijn comment op de sleejuhr aan het reageren is geweest?

  • 05 Aug

    Jean-Pierre (20:32u)

    Voor de volledigheid: www.slayer.net azijnzeiken doe je daar ;-)

  • 05 Aug

    Jean-Pierre (20:31u)

    Jongens/meisjes, 013 speelt niet de meest voortreffelijke rol maar de echte fout ligt bij Slayer: doe als ik en maak er een account aan bij 'tales from the pit' daar kun je de hele wereld laten weten wat voor flauwzakken die Sleeërs zijn. Ik heb het er helemaal mee gehad met die watjes!

  • 05 Aug

    klomp (20:26u)

    schaamteloos slecht handelen van alle parijen in deze. 013 was natuurlijk niet slim bezig, maar de echte fout ligt natuurlijk bij Slayer en haar management. Niet het fatsoen hebben om zelf het cancellen aan het publiek te vertellen en alles onnodig veel te laat aangeven. (Is het bijvoorbeeld opgevallen dat het slayer PA-paneel midden in de zaal de hele tijd afgedekt bleef en zonder de geluidsman? Dat duid er al op dat al veel eerder duidelijk was dat men niet zou optreden)
    Deze hele tour is uberhaupt een grote flater. 2x de hele tour verplaatsen en vervolgens tijdens de eindelijk op gang gekomen tour belachelijk vaak optredens cancellen (en deze vervolgens niet inhalen). schaamteloos

  • 05 Aug

    1 (20:20u)

    Inderdaad. Iedereen heeft zich, hoe boos 'ie ook was, netjes gedragen en is rustig vertrokken uit de zaal.
    013 had wat mij betreft best een paar slopingen mogen hebben. Dan voelen ze ook eens hoe het is om voor niets op kosten gejaagd te worden.

  • 05 Aug

    Larry King (20:19u)

    Stelletje jankers, iedereen weet toch al jaren dat mojo iedereen naait die ze kunnen naaien en de hele metalscene niet serieus neemt dus verwacht geen service voor die 4 of 5 euro die je nu niet meer terug krijgt.

  • 05 Aug

    Hilbert (19:47u)

    Hoe kan je als Slayer je fans zó naaien. Hoe kan je als ticketservice en 013 je klanten zó naaien. Een excuus zat er niet in, laat staan een goedmakertje. Ze gaan zelfs zo ver door je dubbel te naaien door niet al het geld terug te geven. Ik ben onwijs boos. Metalfans zijn de loyaalste ter wereld en dan word je zo behandeld. Slayer en de baas van mojo en 013 zullen intussen wel miljonair zijn, want alleen gierige mensen behandelen anderen op zo'n ongelofelijk disrespectvolle manier. Bah! Ik walg van de situatie en de anti-oplossing. 4 uur van tevoren was het al duidelijk dat er geen optreden plaats zou vinden en 3 dagen was het al duidelijk dat er geen nieuwe datum zou kunnen. Maar het domme metalvolk kan je makkelijk voor de gek houden, die slopen toch niks. Nou, dat hadden we dus wel moeten doen.

  • 05 Aug

    arian (19:15u)

    zo is het maar net ,ook ik heb mijn kaartje (e-mail print) na binnenkomst weggetyft ,zijn toch niet de moeite om te bewaren. kan nu zeker wel fluiten naar mijn poen

  • 05 Aug

    Karel (19:07u)

    Erg vervelend dat het maandag niet door is gegaan en er geen vervolgens ook geen vervangd optreden komt.
    Wat ik jullie wel kan vertellen is dat jullie helemaal niets hebben gemist. Ik was er de Dinsdag bij en man, ik heb nog nooit zo'n slecht optreden gezien.
    Totaal geen interactie met het publiek, heel veel fouten, valse solo's (hoewel we dat wel gewend zijn maar ik trok het toch slecht), geen podium presentatie en zelfs het stemmen van een gitaar leek ze al te veel moeite.
    Nee voor mij is het Slayer af voortaan.

  • 05 Aug

    Thomas (19:03u)

    Ik vind dat ze die Clash Of The Titans tribute tour nog een keer in de 013 moeten laten spelen. Voor gratis!

  • 05 Aug

    mick (18:22u)

    @gaatjegeenkankeraan
    jep, dat had ik dus gedaan, na binnenkomst me kaartje weggelazerd en voor 50 euro aan bonnen gekocht/opgezopen VOOR SLAYER BEGON.
    en dan kan je zeggen dat 't stom is om je kaartje weg te gooien, maar dit verwacht je niet.

  • 05 Aug

    tijs (18:12u)

    slayer moet ook geweaun deaud

  • 05 Aug

    Mick (18:12u)

    wat bart zei,
    want zo'n vrouwke aan de bar was er ook flink pissig over, dat ze er nu voor jan lul achter de bar stond.

  • 05 Aug

    Kay-Librium (18:09u)

    Ze moeten gewoon fucking spelen als gekken!!!!!!!!

  • 05 Aug

    tijs (18:06u)

    ticketservice moet geweaun deaud.

  • 05 Aug

    Comfort (17:57u)

    Het begint wel ongelofelijk te worden hoe ticketservice weg kan komen met dit soort monopoly acties. Het heeft niets meer te maken met 'gezonde' marktwerking en concurrentie. Misbruik maken van hun positie is wat ze doen, en niemand die er iets aan doet! In de fik ermee, gore commerciele hufterS!

  • 05 Aug

    THE GODFATHER (17:57u)

    BELACHELIJK dat GAYER zo met z'n fans omgaat, juist nu zouden ze moeite moeten doen omdat dit al de derde keer is dat het verplaatst/afgelast wordt godverdomme.
    En die servicekosten(welke service eigenlijk??? Dat 013 ons op de hoogte houd, F**k you) die moeten we gewoon terugeisen van 013, want er is weldegelijk omzet gemaakt maandag.
    En anders moeten ze iedereen die hier nu reageert(ze hebben de E-mails) op het volgende concert in 013 een flinke korting geven, op z'n minst de servicekosten dan.
    Maarja, dat Slayer geen ballen meer heeft blijkt al uit het feit dat ze maandag niet eens het lef hadden om het slechte nieuws zelf te vertellen.
    Ik zeg niet dat ik ze nooit meer wil zien, maar of er ooit nog een mogelijkheid komt om ze in een kleinere zaal te zien?????
    Baal er iig stevig van

  • 05 Aug

    Bart (17:57u)

    @Mark
    Barpersoneel bij 013 zijn allemaal vrijwilligers, studenten die zo leuk gratis naar concerten kunnen. Dus met de gemaakte kosten valt het wel mee.

  • 05 Aug

    Mark (17:53u)

    Hey Mick, ik vind het ook respectloos van Slayer. En ik ben al 25 jaar fan van deze band. Ze vallen echt door de mand nu voor mij. En wat die omzet betreft: 013 heeft zat kosten aan personeel, het kost klauwen vol geld om die toko open te houden. Er is zeker omzet gedraaid maandagavond, maar er was ook veel personeel. Ik vind het wel een goed idee om de Tilburgse Slayer coverband te laten spelen als troost. Die spelen tenminste nog oudjes van Show No Mercy, haha!

  • 05 Aug

    Mick (17:40u)

    wat henri zegt.
    en dat ze godverdomme die service kosten ook maar terug geven!
    013 kan er misschien niks aan doen dat die gayband geen vervangende show wilt doen, omdat ze te fucking lui zijn, maar ze kunnen op z'n minst AL het betaalde geld terug geven, want ze hebben die maandag zat omzet gemaakt door ons zo te naaien.

  • 05 Aug

    Mark (17:36u)

    David, je hebt gelijk: 013 heeft niets fout gedaan, wat een stupiditeit van mensen die deze popzaal de schuld geven. Mensen moeten klagen bij Slayer, die verzaakt, niet 013. Ach, ik ga dan liever naar Hatebreed in de Effenaar eind augustus, dat is gewoon de nieuwe Slayer en wrs. talloze malen vetter dan de slappe hap die Slayer disndag voorschotelde. Hatebreed!!

  • 05 Aug

    Curry RaceKing (17:26u)

    Ik had dan wel kaarten voor allebei de avonden en heb ze dus gezien, maar het is wel uitermate zuur voor de meeste andere maandag-gangers. Troost je met de gedachte dat de setlist (op drie nieuwe nummers na) al tien jaar hetzelfde is.

  • 05 Aug

    Burger King (17:09u)

    Woehoe, ze waren echt goed dinsdag !! Komt natuurlijk omdat ze maandag uit hebben kunnen rusten ;-)

  • 05 Aug

    dennis (17:02u)

    Het zou 013 sieren de kaarten om te zetten in andere kaarten naar keus. Dat slayer uiteindelijk niet doorzet is 1 ding, maar voor de mensen die voor niks naar tilburg zijn afgereist is dat het minste wat ze kunnen doen

  • 05 Aug

    Arjan (17:01u)

    Ik bn het eens met slayervikking. Als je echt niet wilde missen had je voor dinsdag nog een kaart kunnen regelen. Afgelastingen komen voor al was deze wel superongelukkig gezien de voorgeschiedenis.

  • 05 Aug

    Kay-Librium (16:58u)

    Daarom ben ik het meest boos op die "shoarma tent"

  • 05 Aug

    David (16:55u)

    Iedereen die klaagt aan het adres van de 013 is infantiel. Iedereen die zeikt over het niet terugkrijgen van servicekosten ook.
    De 013 heeft gedaan wat ze moesten doen, namelijk het bieden van een podium aan een band. Mojo heeft gedaan wat ze moeten doen, namelijk het verkopen van kaarten.
    Het enige probleem is een treurige samenloop van omstandigheden, eerst de operatie van Tom en nu de verkeerde shoarma-tent van Kerry.
    Jammer van je weggegooide geld, maar de schuld bij de 013 dan wel Mojo leggen is makkelijk, fout en debiel.

  • 05 Aug

    slayervikking (16:47u)

    sorry mensen,maar ik ben blij dat ik dinsdag toch weer een kaartje heb gescoord.had dit voor geen goud willen missen.

  • 05 Aug

    Kay-Librium (16:42u)

    IK EIS EEN F*CKING CONCERT

  • 05 Aug

    Pedro (16:37u)

    Gelukkig krijgen we eind van het jaar de echte thrash van Exodus, Kreator en Death Angel! Hopelijk falen die niet zo jammerlijk als Slayer nu in mijn ogen gedaan hebben. Ik ben er voorlopig even klaar mee met deze poppetjes

  • 05 Aug

    Frank (16:36u)

    Waarom de kritiek op 013? Zij kunnen hier toch niks aan doen?

  • 05 Aug

    tamara (16:36u)

    dit is knap K.U.T...maar weet dat de 013 hier ook niks aan kan doen!

  • 05 Aug

    Kay-Librium (16:34u)

    GROMPH#@!*&@#$%*^#%%&$# sodeju
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH HHH (nee ik ben niet boos het is n slayer solo)

  • 05 Aug

    1 (16:31u)

    Servicekosten niet geretourneerd. Welke service? Ik zet nooit meer ook nog maar één voet in 013.

  • 05 Aug

    henri (16:24u)

    had ook niet dit najaar gehoeven we wachten toch al 9 maaanden haden nog wel keer 9 maanden bij gekunt

  • 05 Aug

    ewing1 (16:24u)

    Dat zag ik al van mijlenver aankomen dat het niet doorging.Bedankt voor de service 013 !!

  • 05 Aug

    Luc (16:20u)

    Gelukkig gaf Anthrax de dag erna wel een daverende show in Hengelo. Dat ging wel door zonder gezeik.
    Wel jammer van deze Slayer show natuurlijk , maar ja wat kun je eraan doen ?
    Ga vrijdag in ieder geval naar Demonica in Helmond. Er blijft toch wel genoeg te zien op metalgebied.

  • 05 Aug

    nor (16:19u)

    LOL @ Ron. trieste gozer!, maar dan ook al bijna een mid life crisis he!

  • 05 Aug

    Ron (16:08u)

    @dirk misschien dat ik er morgen anders over denk, maar zo laat ik me niet behandelen. zelfs niet door de "metalgoden".
    Ik loop niet blind achter een band aan omdat ze zulke goeie muziek maken.
    Noem me dan maar "geen fan".
    Maar ik luister al 25 jaar naar Slayer (ja, ik ben de 40 al gepasseerd) en vind hun muziek geweldig, maar in het vervolg heeft het voor mij wel een bittere bijsmaak als ik een cd-tje van hun opzet.

  • 05 Aug

    Dee (16:07u)

    Jammer dat ik dan van de week nog onderstaande mail ontving met daarin de mededeling dat er WEL een vervangende datum zou komen.
    "De voorstelling van Slayer, die op 02-08-2010 in 013 te Tilburg zou plaatsvinden, is verschoven naar een nader te bepalen datum. <...>
    Uw Kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum die later bekend zal worden gemaakt."

  • 05 Aug

    rajj (16:06u)

    dat ik voor niks heb gereden maak mij niks uit,maar dat we ze nu niet te zien krijgen daar baal ik echt van,maar ''SLAYER''is en blijf een wereldband.

  • 05 Aug

    Keeskuh (16:01u)

    Mooi heel mooi van onze vrienden van slayer..en bedankt war

  • 05 Aug

    Of nie (16:01u)

    Dat is balen.
    http://ofnie.wordpress.com/2010/08/0 3/kak/

  • 05 Aug

    Mark (16:01u)

    De service dat je daar voor niks naar toe bent gekomen en je daar lekker voor lul staat. Dit jaar al 5 afgelaste concerten gehad en gewoon 30 euro aan servicekosten down the drain. Knap waardeloos. En dan nog niet eens het fatsoen om de zich te verontschuldigen bij de fans. Weet je wel. Die rare individuen die nog naar concerten gaan en jullie tshirts en cd's kopen. Dikke bummer.

  • 05 Aug

    dirk (16:01u)

    2x uitgesteld. Bijna een jaar moeten wachten voor dit concert en dan dit.
    kijk, dat Kerry ziek wordt, daar kan hij niets aan doen maar je fans zo behandelen vindt ik ronduit slecht. Wat een afgang. Ik... blijf natuurlijk wel fan van deze fantastiche band eniet zoals Ron (15:51u) dan ben je geen echte fan als je voor dit de liefde van je band opgeeft.

  • 05 Aug

    Ron (15:51u)

    Jammer, erg jammer.
    Slayer heeft voor mij bij deze afgedaan...
    Zo ga je niet met je fans om!
    Al zijn het er "maar" 2200...
    En servicekosten worden niet terugbetaald? Welke service hebben we dan precies gehad???

  • 05 Aug

    edwin (15:46u)

    trouwens: dat het niet kon qua data had ik maandag al gezien, dus waarom moest het zo lang duren om uitsluitsel te geven.

  • 05 Aug

    edwin (15:45u)

    Daar was ik al bang voor. mag hopen dat ze alle 4 aan de schijt tot het einde van de amerikaanse tour, haha, grapje.
    Blijft wel kut om ze dan eens een keer in een kleine zaal te zien en dat dat dan 3 keer niet door gaat. Op zijn minst kan er dan wel een sorry van af lijkt mij. Nu moetne veel mensen weer van alles in het werk stellen om hun geld terug te krijgen.

  • 05 Aug

    henri (15:41u)

    en bedankt 2,5 uur in auto 50 euro drank en kut voorprogamma.